Terméktámogatás

Magyar nyelvű használati útmutató

Az egyes termékek magyar nyelvű használati útmutatói a termékek saját oldalairól érhetők el.
A már nem forgalmazott termékek esetében használati útmutató ügyében forduljon az ügyfélszolgálathoz!


Garanciális ügyintézés

A jogszabállyal összhangban 1, 2 vagy 3 éven belüli garanciális meghibásodások esetén a javítás ingyenes.
A garanciajegy és a vásárlás helyén kapott számla (vagy másolat) bemutatása kötelező!
A javítás vagy csere raktárkészlet függvényében azonnal is történhet, de időtartama akár 4-5 hét is lehet.

Garanciális és garancián túli ügyintézést kizárólag a Navi-Gate Kft. kereskedelmi hálózatán keresztül értékesített készülékekre vállalunk!
Honda, BMW, Volvo, Smart, Mercedes vagy egyéb autógyártók által licenszelt (autógyártói logóval rendelkező) készülékek támogatását nem áll módunkban ellátni. Az árváltoztatás jogát fenntartjuk, a feltüntetett árak tájékoztató jellegűek!


Fix díjas csere

Garanciális időn túl, illetve azon belül fizikai sérülés esetén a Navi-Gate Kft. kereskedelmi hálózatán keresztül értékesített készülékekre fix díjas csere lehetőséget biztosítunk. Az egyes típusok fix díjas csere támogatási időszakát a Garmin határozza meg, erről, valamint az aktuális csereárról a típus pontos megjelölésével és a gyári szám megadásával érdeklődjön ügyfélszolgálatunkon!