A jelen általános szerződési feltételek az Navi-Gate Kereskedelmi Kft. által üzemeltetett www.garmin.hu internetes áruházban történő vásárlás jogi feltételeit tartalmazza. Ön megrendelésének jóváhagyásával a fogyasztó és a vállalkozás közötti szerződések részletes szabályairól szóló 45/2014. (II.26.) kormányrendelet értelmében a feltételeket elfogadja, ezért kérjük, rendelésének véglegesítése előtt feltétlenül olvassa el!
Cégadatok
Cégnév: Navi-Gate Kereskedelmi Korlátolt Felelősségű Társaság
Székhely: 6070 Izsák, Kinizsi utca 41.
Telephely: 1133 Budapest, Hegedűs Gyula utca 89/a
Cégjegyzékszám: 03-09-107917
Adószám: 11827005-203
Működési engedély száma: XIII/1319/3/2005, IZS/2525-2/2018
Elérhetőségek
telefonszám: +36-1-801-2830,
elektronikus levelezési cím: support@garmin.hu
Tárhelyszolgáltató adatai
Cégnév: LogiNet Systems Kft..
Székhely: 1117 Budapest, Galvani u. 2. III. emelet
Elektronikus levelezési cím: info@loginet.hu
A szerződés tárgya
A szerződés tárgya a www.garmin.hu internetes áruházban található valamennyi árucikk. Az árucikkek tulajdonságait, jellemzőit, képeit az árucikkhez tartozó konkrét oldalon ismerhetik meg. A termékek adatait, leírásait, méreteit és egyéb jellemzőit legjobb tudomásunk szerint, a gyártótól kapott információk alapján töltjük fel. Ezeknek a valóságtól való eltérésükért felelősséget nem vállalunk.
A honlapon a megvásárolható termékek lényeges tulajdonságairól az egyes termékeknél szereplő leírásokban adunk tájékoztatást. A termékoldalon található adatok tájékoztató jellegűek! A képek esetenként illusztrációk, a színek nem mindig felelnek meg a valóságnak! A Navi-Gate Kereskedelmi Kft. bármikor, előzetes értesítés nélkül módosíthatja a jelen oldalakon található anyagokat vagy a bennük feltüntetett termékeket és árakat. Készleten nem lévő termék esetén a feltüntetett árak és szállítási idők tájékoztató jellegűek, minden esetben függenek az aktuális beszerzési lehetőségektől is. Előfordulhat, hogy hibás ár szerepel a honlapon. Hibás árnak minősül különösen a termék közismert, a piacon elérhető, általánosan elfogadott vagy becsült árától jelentősen eltérő, esetleg rendszerhiba vagy elgépelés miatt megjelenő hibás ár. Hibás ár esetén a megrendelést (az Ön ajánlatát) a hibás áron nem áll módunkban elfogadni, és nem vagyunk kötelesek a terméket hibás áron értékesíteni. Hibás áron történő ajánlattétel esetén nem jön létre szerződés közöttünk. Amennyiben Ön hibás áron tesz ajánlatot, a rendszer azt automatikusan visszaigazolja, ez azonban nem minősül az ajánlat elfogadásának a részünkről. Hibás áron történő Ön általi ajánlattétel (megrendelés) esetén az ajánlattétel a Navi-Gate Kereskedelmi Kft. munkatársa által küldött elektronikus – nem automata - visszaigazolás vagy telefonos egyeztetés során a Navi-Gate Kereskedelmi Kft. munkatársa felhívja az Ön figyelmét a helyes árra, és felajánlhatja a helyes áron történő szerződéskötést. Ön a hibás ár helyett a Navi-Gate Kereskedelmi Kft. által közölt helyes áron nem köteles ajánlatot tenni, és szerződést kötni. Ez esetben nem jön létre szerződés a felek között.
A weboldal használatának segítségével létrejövő szerződések nyelve magyar.
Szerződő felek azonosítása, Regisztráció
A vásárlási szerződés a Navi-Gate Kereskedelmi Kft., mint eladó, és a megrendelő, mint vevő között jön létre. A rendelés teljesítéséhez az Ön vagy cége azon adatai szükségesek, amelyeket a weblap regisztrációs oldalain talál (kapcsolattartó neve, e-mail címe, telefonszáma; számlázási név vagy cégnév, számlázási cím, cég esetén adószám; szállítási név, szállítási cím). Ezeket az adatokat a megrendelések pontos teljesítése, illetve szükség esetén a kapcsolatfelvétel érdekében kérjük és tároljuk a rendelések teljesítéséig, azonban a számlázási adatokat (számlázási név vagy cégnév, számlázási cím, cég esetén adószám) a számvitelre vonatkozó jogszabályoknak, míg a teljesített rendelések termékeire vonatkozó szavatossági, jótállási, terméktámogatási és igényérvényesítési célokból tárolt adatokat (kapcsolattartó neve, e-mail címe, telefonszáma; vásárlás dátuma, vásárolt termék termékneve, cikkszáma, gyári száma és teljesítésre vonatkozó megjegyzés) az adatvédelmi tájékoztatónknak megfelelően kezeljük. Amennyiben a megadott adatok nem felelnek meg a valóságnak, vagy ütköznek a jelen általános szerződési feltételek valamely pontjával, az abból eredő valamennyi kárért kizárólag Ön felel.
A www.garmin.hu internetes áruház lehetővé teszi vásárlói számára a kapcsolattartás megszüntetését, és az adatainak törlését a Navi-Gate Kereskedelmi Kft. nyilvántartásából, adatainak módosítását akár a webáruház regisztrációs felületén, akár e-mail útján. Ehhez kérjük, küldjön egy e-mailt a webshop@garmin.hu címre, amely tartalmazza a regisztrációkor megadott e-mail címet, nevet. Ennek kapcsán felhívjuk figyelmét, hogy jogszabályi (pl. számviteli) kötelezettségen alapuló adatkezelés vonatkozásában a törlés nem lehetséges, illetve az adat törlése adott esetben a szerződés teljesítését vagy a szavatossági, jótállási, terméktámogatási és igényérvényesítési jogok érvényesítést érintheti, amely törlés esetén felmerülő valamennyi kárért kizárólag Ön felel.
A weboldalon történő regisztrációjával kijelenti, szavatolja és elfogadja, hogy
(a) a 18. életévét betöltötte, cselekvőképességet korlátozó gondnokság alatt nem áll, valamint érvényes jognyilatkozat megtételéhez szükséges belátási képességgel rendelkezik;
(b) a regisztráció során közölt adatok valósak és pontosak. Minden olyan esetben, ha változás történik a megadott adataiban, a weboldal szolgáltatásainak akadálymentes igénybevétele érdekében köteles ezeket a weboldal regisztrációs felületén módosítani, és gondoskodni arról, hogy ezek az adatok a regisztráció teljes ideje alatt valósak és pontosak maradjanak – ennek elmulasztása esetén az ebből eredő valamennyi kárért kizárólag Ön felel;
(c) nem adhatja ki magát más létező személynek, és nem regisztrálhat más személyek neve és/vagy egyéb személyes adatai alatt a weboldalon. Az Navi-Gate Kereskedelmi Kft. ezúton kizárja az ilyen hamis regisztrációkból eredő bármilyen követelésért való felelősségét, és az ilyen regisztráció által harmadik személyeknek okozott mindenfajta kárért kizárólag Ön felel;
(d) a Navi-Gate Kereskedelmi Kft.-nek nem áll módjában, így nem is fogja vizsgálni a regisztráció során, illetve a weboldal használatával összefüggésben közölt adatok valóságát és helyességét;
(e) köteles tartózkodni attól, hogy megkíséreljen jogosulatlanul behatolni a weboldalra, annak szervereire és hálózataiba, vagy egyéb más számítógépes rendszerbe vagy hálózatba, amely a weboldalhoz kapcsolódik.
A jelen általános szerződési feltételek valamennyi rendelkezését köteles mindenkor tiszteletben tartani, és annak bármilyen formában történő megsértésétől tartózkodni, amelynek megsértése a weboldalról való kizárást vonhat maga után. A regisztrációval elfogadja, hogy köteles kártalanítani és mentesíteni a Navi-Gate Kereskedelmi Kft.-t, valamint tisztségviselőit, vezetőit, munkavállalóit és ügynökeit minden olyan követeléssel, kárral, kötelezettséggel, veszteséggel, felelősséggel, kiadással, vagy tartozással, illetve költséggel (beleértve, de nem kizárólag az ügyvédi munkadíjakat is) szemben, amely (i) a jelen általános szerződési feltételek bármely rendelkezésének megszegéséből; valamint (ii) harmadik személyek bármely jogának megsértéséből erednek. Az itt meghatározott kártalanítási/kártérítési kötelezettség az általános szerződési feltételek hatályának megszűnését, illetve a weboldal használatának befejezését követően is fennmarad.
A jelen általános szerződési feltételek hatálya alá tartozó szerződések nem minősülnek írásba foglalt szerződéseknek, azokat a Navi-Gate Kereskedelmi Kft. nem iktatja, a teljesítést követően a szerződéshez kapcsolódó adatokat nem tárolja, de a tranzakciókról számlát állít ki. Javasoljuk, hogy a vásárlást igazoló adatokat Ön őrizze meg a későbbi esetleges igényérvényesítése céljából.
A vásárlás menete, technikai lépései
A „Termékek” menüpontban megtalálható termékkínálatunkban böngészve összeállíthatja kosarának tartalmát. A kiválasztott termék részletes adatlapján megtalálja minden eladó terméknél a "Kosárba" gombot, mely előtt egy kis rubrikában a kívánt mennyiséget töltheti ki. Alaphelyzetben ez 1 db-ra van beállítva, ahogy Ön is tapasztalja. A "Kosárba" gomb megnyomása után a kiválasztott termék a kosárba kerül, a weboldal pedig az Ön kosarának tartalmát tölti be. Ekkor még vásárolhat további termékeket tetszés szerint, a kosárban is változtathatja azok mennyiségét, illetve ki is vehet a kosárból terméket az "x" gombra kattintva az adott termék sorában. Amennyiben változtatta a kosárban a mennyiségeket, a kosár automatikusan újraszámolja az árakat, és rögzíti a változtatott mennyiségeket.
Amennyiben összeállította kosarának tartalmát és szeretné megvásárolni a termékeket, a „Megveszem” gomb megnyomása után, a bejelentkezést követően megjelennek a regisztráció során megadott számlázási és szállítási adatai, valamint megjelenik a szállítási és fizetési mód kiválasztására szolgáló mező, mint a vásárlási folyamat 2. lépése. Ha még nem regisztrált vásárlónk, úgy a regisztrációt is elvégezheti a kosár tartalmának megtartása mellett.
A sikeres bejelentkezés vagy regisztráció után Ön a szállítási és fizetési mód kiválasztásának lépéséhez jut.
Válassza ki egyértelműen a kívánt szállítási és fizetési módot, majd kattintson a "Tovább" gombra. Mindenképpen szükséges egy szállítási és egy fizetési módot kiválasztani, különben a rendszer nem engedi tovább a vásárlási folyamatban.
A szállítási és fizetési mód kiválasztása alatt található „Megjegyzés” mezőben megadhatja a rendeléssel és a kiszállítással kapcsolatos megjegyzéseit, kéréseit. Felhívjuk figyelmét, hogy a kiszállítás időpontjával kapcsolatos webáruházunkban leadott kérést a kiszállítást végző cég nem tud figyelembe venni.
Ezután a teljes végösszeg oldalra kerül. Itt megtekintheti a fizetendő végösszeget, amely tartalmazza a megvásárolni kívánt termékek vételárát és a szállítás díját. Itt már semmilyen adatot nem módosíthat, de minden adat, amit Ön megadott, és minden megrendelt termék kiírásra kerül. Kérjük, alaposan ellenőrizze le az összes adatot! Amennyiben hibát észlel, az alul található "Vissza" gomb segítségével visszaléphet a megfelelő lépéshez és javíthat.
Ha minden adatot rendben talált, kattintson a "Megrendelem" gombra. Ön a „Megrendelem” gomb megnyomásával kifejezetten tudomásul veszi, hogy ajánlatát megtettnek kell tekinteni, és nyilatkozata – a Navi-Gate kereskedelmi Kft. jelen általános szerződési feltételek szerinti visszaigazolása esetén - fizetési kötelezettséget von maga után. Ezt követően a rendszer kiírja, ha rendelése sikeres. A rendeléséről Ön is kap egy automatikus rendelés leadását igazoló e-mailt („Rendelést Igazoló E-mail”), mely minden megadott adatot és megrendelt terméket tartalmaz. Sikeres rendelés után kosara újra üres állapotba kerül. Amennyiben befejezte a vásárlást, az oldal tetején található "Kijelentkezés" panelen kijelentkezhet a rendszerből.
A rendelésről először egy automata visszajelzést kap Rendelést Igazoló E-mail útján, majd a Navi-Gate Kereskedelmi Kft. munkatársa igazolja vissza a megrendelést („Visszaigazoló E-mail”). Amennyiben a megrendelés a munkaidő lejárta után történik, az azt követő munkanapon kerül feldolgozásra.
Ön a megrendelését követően a gyakorlatban néhány percen belül, de legfeljebb 48 órán belül az Eladótól Rendelést Igazoló e-mail-ben értesítést kap az Ön által megadott e-mail címre. Az automatikus Rendelést Igazoló e-mail csak annak tényét rögzíti, hogy az Ön megrendelése a honlapon keresztül megérkezett, de ez a visszaigazolás nem minősül az Ön ajánlata elfogadásának, nem minősül Visszaigazoló E-mailnek. Amennyiben Ön azt észleli, hogy az automata Rendelés Igazoló e-mail értesítés az Ön adatait tévesen tartalmazza (pl. név, szállítási cím, telefonszám, stb.), úgy Ön köteles ennek tényét – a helyes adatok megadásával egyidejűleg – velünk e-mail útján haladéktalanul közölni. Ennek elmulasztása esetén az ebből eredő valamennyi kár Önt terheli. Amennyiben Ön a megrendelésétől számított 24 órán belül nem kapja meg az automata Rendelést Igazoló E-mailt, úgy kérjük, vegye fel velünk a kapcsolatot, mert elképzelhető, hogy megrendelése technikai okok miatt nem érkezett meg rendszerünkbe.
A Navi-Gate Kereskedelmi Kft. az Ön ajánlatának elküldését követő munkanap során telefonon/e-mailben felveszi Önnel a kapcsolatot Felhívjuk figyelmét, hogy az írásban megadott Visszaigazoló E-mailben közölt visszaigazolás következményeként a megrendelt termékre adásvételi- illetve szállítási szerződés jön létre. Felhívjuk a figyelmét továbbá, hogy az internetes kereskedelemre vonatkozó jogszabályok értelmében, a Visszaigazoló e-mail megküldését követően a termék megrendelése egyben kötelezettséget is keletkeztet a termék megvásárlására és átvételére, mivel a szerződés létre jön, ha a Navi-Gate Kereskedelmi Kft. automatikus Rendelést Igazoló e-mail-t követően egy újabb Visszaigazoló e-mailben értesíti Önt a megrendelés teljesítéséről, a termék kiszállításának időpontjáról. Előfordulhat, hogy az Ön által kiválasztott termék raktárunkban nem elérhető. Amennyiben a rendelések várható szállítási határideje eltér a weboldalon szerepelt adattól vagy bármely adat (különös tekintettel a vételárra) weboldalon történő feltüntetése során hiba merült fel, akkor a Visszaigazoló E-mail megküldése előtt munkatársunk felveszi Önnel a kapcsolatot, hogy Ön jelezhesse, az Ön számára elfogadható-e ez a módosulás. Amennyiben Ön nem tudja elfogadni a szállítási határidőt vagy egyéb eltérő adatot, úgy a szerződés nem jön létre, és Önt fizetési kötelezettség, a Navi-Gate Kereskedelmi Kft.-t pedig szállítási kötelezettség nem terheli. Abban az esetben, ha az egyeztetést követően Ön elfogadja a módosított adatokat, akkor a Visszaigazoló e-mail elküldését követően a szerződés létrejöttnek minősül az új adatokkal.
Vételár
A termékek mellett feltüntetett ár a termék bruttó ajánlati egységára, amely forintban értendő. Az ajánlati ár az adott pillanatban érvényes, és csak akkor válik végleges árrá, ha a megrendelő a rendelési folyamat lépéseit szabályosan elvégzi, és a Navi-Gate Kereskedelmi Kft. a rendelést jóváhagyja Visszaigazoló E-mail-ben. A termék és a szállítási szolgáltatás végleges ára az az ár, amely a jóváhagyáskor a termék megnevezése mellett, majd a rendelésről küldött Visszaigazoló E-mailben is szerepel. A végleges ár csak a felek közös egyetértésével módosítható. Amennyiben valamely rendelés vagy rendelések bármilyen okból módosításra, összevonásra kerülnek, a módosított rendelésre a módosítás időpontjában érvényes szállítási és fizetési kondíciók vonatkoznak.
Rendelési, teljesítési feltételek
A garmin.hu internetes áruházban történt rendeléssel minden vásárló kijelenti, hogy elfogadja a jelen szerződéses feltételeket, tisztában van a rendelés menetével. A rendeléseket rendszerünk Rendelést Igazoló e-mailben automatikusan visszaigazolja. A termékeket külföldre jelenleg nem áll módunkban szállítani!
A Navi-Gate Kereskedelmi Kft. a megvásárolt termékeket raktárkészlet függvényében 2 munkanapon belül küldi el kivéve, ha az adott terméknél más szállítási határidő van feltüntetve. Készletünk folyamatosan változik, ezért előfordulhat, hogy a weboldalon még rendelhetőként szereplő termék már nincs készleten és megrendelését nem, vagy csak részben tudjuk teljesíteni. Természetesen ilyenkor e-mailben vagy telefonon értesítjük Önt és egyeztetjük módosított rendelését a Visszaigazoló E-mail megküldését megelőzően.
Fizetési feltételek
Internetes áruházunkban leadott megrendelések végösszegének kiegyenlítése az alábbi módokon történhet:
Bankkártyás fizetés az Unicredit rendszerén keresztül
A bankkártyás fizetés révén Ön kényelmesen és biztonságosan vásárolhat a Navi-Gate Kereskedelmi Kft. webáruházában. A kiválasztott áruk megrendelése után, amennyiben a bankkártyás fizetési módot választotta, átirányítjuk Önt az Unicredit Bank Zrt. (1054 Budapest, Szabadság tér 5-6.) fizetőoldalára, ahol a jelenleg elérhető legbiztonságosabb, titkosítással lebonyolított tranzakción keresztül fizethet bankkártyájával. Az Unicredit Bank Zrt. fizetési oldalán Ön megadja a bankkártya számát, lejárati dátumát és a kártya hátoldalán található ellenőrzőkódot (CVC/CVV). Az Unicredit Bank Zrt. dombornyomott VISA és Mastercard, a bankkártyát kibocsátó bank döntésétől függően Visa Electron, valamint CVC ellenőrző kóddal kibocsátott Maestro kártyákat fogad el, kizárólag elektronikus használatra kibocsátott bankkártyákat csak abban az esetben, amennyiben annak használatát a kibocsátó bank engedélyezi.
Fizetés a PayPal szolgáltatásának felhasználásával
A PayPal szolgáltatása révén online fizetési módra van lehetőség a PayPal regisztrációján elérhető egyenlegéről vagy a hozzá regisztrált bankkártyáról.
Miután a Navi-Gate Kereskedelmi Kft. webáruházában kiválasztotta a terméket és a fizetésnél a PayPal-t választotta, a webáruház átirányítja Önt a PayPal oldalára. Itt is látja a fizetendő összeget. A fizetéshez a PayPal felületén be kell jelentkeznie, majd ezt követően hagyhatja jóvá, hogy a PayPal egyenlegből levonásra kerüljön az összeg.
Fizetés a SimplePay szolgáltatásának felhasználásával
A SimplePay szolgáltatása révén online fizetési módra van lehetőség a PayPal regisztrációján elérhető egyenlegéről vagy a hozzá regisztrált bankkártyáról.
Miután a Navi-Gate Kereskedelmi Kft. webáruházában kiválasztotta a terméket és a fizetésnél a SimplePay-t választotta, a webáruház átirányítja Önt a SimplePay oldalára. Itt is látja a fizetendő összeget és az ott megjelenő utasításokat követve fizethet.
Halasztott fizetés nyújtására vonatkozó feltételek (részletfizetés, BNPL)
1. Amennyiben a Vevő a Termék megrendelése során részletfizetési (halasztott fizetés) opciót választ, úgy az Eladó halasztott fizetést (a továbbiakban: „Halasztott fizetés”) nyújthat a Vevő részére.
2. Halasztott fizetést a Vevő akkor vehet igénybe, ha prémium ügyfélnek (a továbbiakban: „Prémium Ügyfél”) minősül. A prémium ügyfélként való regisztrációt a Vevő kezdeményezi a Honlapon, amelyet követően az Eladó pénzforgalmi szolgáltatásokat nyújtó partnere, az InstaCash Korlátolt Felelősségű Társaság (székhely: 1015 Budapest, Szabó Ilonka utca 22. Fsz. 2. ajtó, cégjegyzékszám: 01-09-377358, a továbbiakban: „instacash”) a Vevővel kötött szerződés alapján a Vásárló pénzügyi szempontú átvilágítását elvégzi a Vevő által rendelkezésre bocsátott számlainformációk, bankkártya- illetve egyéb adatok alapján. A pénzügyi szempontú átvilágítás lefolytatásával az Eladó Prémium Ügyfélként regisztrálja a Vevőt.
3. Halasztott fizetés min. 100.000 Ft, max. 500.000 Ft-os kosárméret esetén igényelhető.
4. A Vásárló a Termék megrendelése során nyilatkozhat arról, hogy a megrendelés során fizetendő vételárat Halasztott fizetés igénybevételével fizeti meg, melyet követően az Eladó és a Vevő szerződést köthetnek Halasztott fizetésre vonatkozóan. A Vásárló az Eladó által meghatározott, 3. pont szerinti összeg tekintetében vehet igénybe Halasztott fizetést.
5. A Halasztott fizetés feltételeit a Halasztott fizetésre vonatkozó szerződés tartalmazza.
6. A Vásárló a Termék vételárának azt a részét, amelyre a Halasztott fizetésre nem nyújt fedezetet, a Termék megrendelésével egyidejűleg, a jelen ÁSZF-ben meghatározott rendelkezéseknek megfelelően köteles megfizetni.
7. A halasztott fizetés kapcsán az online bankkártyás fizetések a Barion rendszerén keresztül valósulnak meg. A bankkártya adatok a kereskedőhöz nem jutnak el. A szolgáltatást nyújtó Barion Payment Zrt. a Magyar Nemzeti Bank felügyelete alatt álló intézmény, engedélyének száma: H-EN-I-1064/2013.
Szállítási feltételek
A Navi-Gate Kereskedelmi Kft. a megrendelt és visszaigazolt termékeket raktárkészlet függvényében állítja össze. Azoknál a termékeknél, amik nincsenek raktáron, a weboldalon a várható szállítási határidő kerül feltüntetésre. Készletünk folyamatosan változik, ezért előfordulhat, hogy a weboldalon még elérhetőként szereplő termék már nincs készleten és megrendelését nem, vagy csak részben tudjuk teljesíteni. Természetesen ilyenkor e-mailben értesítjük Önt és egyeztetjük módosított rendelését.
Webáruházunkban kiválasztott és megrendelt termékeket futárszolgálat vagy a Magyar Posta útján juttatjuk el Önökhöz. Kizárólag Magyarországon, érvényes címre tudjuk megrendeléseit kiszállítani. Webáruházunk a termékek jellegére, értékére, esetenként méretére tekintettel csomagpontra nem szállítja a megrendeléseket.
Futárszolgálat esetén alkalmazott feltételek:
A Magyarországon érvényes bruttó futárszolgálati szállítási alapdíja: 1.890,- Ft.
Bruttó 50.000 Ft-os vásárlási érték felett a futárszolgálati szállítás ingyenes.
A fentiek szerinti díj tartalmazza a csomag biztosítását, a feladást követő munkanapon való kézbesítési kísérletet, díjmentes második kézbesítési kísérletet, a csomag nyomonkövetését.
A futárszolgálati kiszállítás határideje a rendelés összeállításától és a csomag feladásától számított várhatóan 2 munkanap. A csomagkézbesítő futárszolgálat munkanapokon, reggel 8 és délután 5 óra között kézbesít. Kérjük, vegyék figyelembe, hogy nem tudjuk előre pontosan megmondani, hogy az adott területen mikor történik kézbesítés. Általában igaz az, hogy a felvételt követő következő 2 munkanapon belül, munkaidőben kézbesítenek, ám határozott időpontra történő szállítást sajnos nem tudunk garantálni. Amennyiben sem Ön, sem valamely családtagja nem tartózkodik otthon, akkor olyan címet adjon meg, ahol a választott időszakban át tudja venni a csomagot (pl. a munkahelyét). A megjegyzésben feltüntethet egyéb tudnivalókat is a szállítási címmel kapcsolatban, illetve feltétlenül adja meg mobiltelefonját a kézbesítő számára. Sikertelen kézbesítés esetén egy előre leegyeztetett időpontban fogja megkapni - a második kézbesítési kísérlet díjmentes.
Postai kézbesítés esetén alkalmazott feltételek:
A Magyar Posta által csomagküldésre alkalmazott díjszabás értelmében a címre szállítás alapdíja: 1.990,- Ft.
A postai kézbesítés esetén az igénybevett értéknyilvánítás, az 1 munkanapos időgarancia és az utánvétel többletszolgáltatásokra további logisztikai díj fizetendő: 2.000,- Ft.
Az MPL szolgáltatása kapcsán itt találhat információkat: https://www.posta.hu/ugyfelszolgalat/aszf/postai_aszf
Sérült csomag
Kérjük, hogy a dobozt kézbesítéskor a futár előtt szíveskedjék megvizsgálni. Ha olyan sérülést tapasztal a dobozon, mely a benne lévő áru károsodására utal, vetessen fel jegyzőkönyvet, és ne vegye át a csomagot. Ha magán a dobozon van egy kis horpadás vagy karcolás, az még nyilvánvalóan nem utal a benne lévő termék sérülésére. Jegyzőkönyv hiányában nem áll módunkban térítésmentesen cserélni a küldeményt. Ha sérülést tapasztalnak, kérjük haladéktalanul lépjenek ügyfélszolgálatunkkal kapcsolatba a support@garmin.hu e-mail címen vagy munkaidőben a +36-1-801-2830, +36-30-211-9507, +36-20-947-3777-es telefonszámok valamelyikén.
A vásárlástól való elállás joga
A 45/2014. (II.26.) Korm. rendelet értelmében Önnek joga van a termék átvételét követő 14 munkanapon belül a vásárlástól indoklás nélkül elállni. Az elállási jog gyakorlásáról kérjük, olvassa el az Igazságügyi Minisztérium Fogyasztói Portálján található cikkeket (https://fogyasztovedelem.kormany.hu/#/7_az_elallasi_jogrol_szolo_elozetes_tajekoztatas és https://fogyasztovedelem.kormany.hu/#/8_az_elallasi_es_felmondasi_jog_hianyarol_szolo_elozetes_tajekoztatas), illetve fogyasztói tájékoztatónkat.
A termék visszaszolgáltatásának költsége minden esetben Önt terheli, bérmentesítés nélkül feladott küldeményt nem áll módunkban átvenni. Javasoljuk, hogy postai visszaküldés esetén ajánlott küldeményként adja fel a terméket, mert a postán elvesző küldeményekért felelősséget nem vállalunk. A termék csak az eredeti garanciális okmányokkal és számlával együtt szolgáltatható vissza.
Nem vonatkozik az elállási jog, az átvétel után megsérült termékekre. Amennyiben a termékről felbontás után a futár jelenlétében derül ki, hogy bizonyítottan sérült, és a sérülés a termék átvételét megelőzően keletkezett, a termékre 14 napos cserelehetőséget biztosítunk. Ebben az esetben a sérülést a futár által felvett jegyzőkönyvvel igazolhatja.
A Polgári Törvénykönyvről szóló 2013. évi V. törvény 8:1.§ 3. pontja alapján fogyasztó a szakmája, önálló foglalkozása vagy üzleti tevékenysége körén kívül eljáró természetes személy. Vagyis gazdálkodó szervezet, egyéni vállalkozó, egyéni cég jogilag nem természetes személy, így fogyasztónak sem minősülhet. Ennek értelmében a 14 napos elállás nem vonatkozik rá.
Elállás esetén a számla összegének visszautalását kizárólag magyarországi bankszámlára tudjuk teljesíteni.
Garancia, szavatosság
A garmin.hu az általa eladott árukra terméktípusoktól függően eltérő, a hatályos jogszabályoknak megfelelő szavatossági időt vállal. Az ettől eltérő szavatossági idő vagy jótállás és ennek időtartama az adott áru mellett van feltüntetve. A garmin.hu webáruházban kizárólag új, garanciális termékek kerülnek értékesítésre. Internetes áruházunk a megvásárolt termékeket csak abban az esetben cseréli ki, ha azok bizonyítottan hibásak.
Felelősségvállalás
Internetes áruházunkban található információk alapján vásárolt termékek felhasználása az Ön felelőssége. Nem vállalunk felelősséget a nem rendeltetés szerinti felhasználásból származó semmiféle veszteségért vagy kárért.
Az általános szerződési feltételek teljessége és módosítása
Amennyiben a jelen általános szerződési feltételek bármely pontja jogilag hiányos vagy hatálytalan, attól még a szerződés további pontjai érvényben maradnak és a hatálytalan vagy hibás rész helyett az alkalmazandó rendelkezései érvényesek.
A Navi-Gate Kereskedelmi Kft.-nek nincs a fogyasztókkal szembeni tisztességtelen kereskedelmi gyakorlat tilalmáról szóló törvény szerinti magatartási kódexe, azonban az általa forgalmazott termékek gyártójának fogyasztókkal szembeni elkötelezettségeivel összhangban végzi tevékenységét.
A Navi-Gate Kereskedelmi Kft. fenntartja a jogot, hogy a jelen általános szerződési feltételeket bármikor módosítsa. Amennyiben a Navi-Gate Kereskedelmi Kft. módosítja az általános szerződési feltételeket, minden esetben az általános szerződési feltételeket módosított változata kerül a weboldalon megjelenítésre, a korábbi verziók a honlapon az Ügyfélszolgálat menüpont alatt elérhetők.
Hatályba lépés: 2023. szeptember 25.