Leírás
Kevesebb keresés. Több horgászat.
Közepes méretű horgász- és túrahajókra tervezve, alacsony vízellenállást és optimális sonar teljesítményt biztosítva ez a süllyesztett, 600 wattos középsávú CHIRP átalakító tisztán megjeleníti a halíveket, a szerkezetet és az aljzatmélység-visszajelzéseket a kijelzőn.
Édesvízben akár 580 m mélységig biztosítja a maximális teljesítményt.
Hozzáférés a CHIRP sonar 85–165 kHz közötti frekvenciatartományához.
16–24 fokos sugárszélességgel fedezhet fel.
Számíthat a gyors reagálású vízhőmérséklet-érzékelésre.
A hajótesten átvezetett kialakítás síkbeépítést kínál 0°, 12° vagy 20°-os dőléssel.
Az automatikus azonosítási technológia egyszerű, csatlakoztatás után azonnal használható működést tesz lehetővé.
Nézze meg, mi zajlik a víz alatt.
Hagyományos, középsávú CHIRP sonar
Ez a 8-tűs, 600 wattos rozsdamentes acél hajótesten átvezetett átalakító nagyfelbontású középsávú CHIRP sonarral tisztán megjeleníti a halcéltárgyakat és a szerkezetet 365 m-ig sós vízben és 580 m-ig édesvízben.
Széles frekvenciatartomány
Használja az ideális frekvenciát a horgászott vizeken. A közepes frekvenciatartományt lefedve ez az átalakító 85–165 kHz között pulzál, széles lefedettséget, éles halíveket és pontos mélységolvasásokat jelenít meg.
Optimális ping-érzékenység
Kiváló sonarérzékenységet, alacsony zajt, nagy felbontást és jó célok közötti elkülönítést biztosítva ez a masszív átalakító könnyebbé teszi, mint valaha, a halak és a szerkezetek megkülönböztetését a kompatibilis térképkijelzőn.
Hajótesten átvezetett beépítés
Tartós rozsdamentes acél burkolat és nyak egyszerű hajótesten átvezetett síkbeépítést biztosít a minimális vízellenállás és az optimális jelirány érdekében a tiszta sonarvisszajelzésekhez.
Automatikus azonosítási technológia
Élvezze az egyszerű, csatlakoztatás után azonnal használható működést a Garmin automatikus azonosítási technológiájával — amely lehetővé teszi, hogy a sonar automatikusan a használt átalakítóra konfigurálja magát.
Különféle hajótesttípusokhoz illeszkedik
Konfigurálható számos hajótestanyaghoz — többek között üvegszálas, kompozit, acél, alumínium és fa anyagokhoz —, és az átalakító több dőlésszögű változatban elérhető, így burkolóelem nélkül is 0–24°-os dőlésszögeket képes kezelni.