Leírás
Fedezd fel a világodat
A vívofit jr. 3 nem csupán egy fitneszkövető gyerekeknek. Interaktív élmény, amelyben a gyermeked aktivitása feloldja az oktató, világot bejáró alkalmazás-kalandokat1.
Ez a strapabíró fitneszkövető úszásbarát — tökéletes a gyerkőc világkörüli kalandjaihoz.
Nem kell tölőt csomagolni. Ez az egyszerűen cserélhető elem akár 1 évig is kitart.
A gyermeked bármilyen alkalomra felkészült lesz a színes kijelzőnek és a többféle számlapválasztéknak köszönhetően.
A szülők az alkalmazást1 használhatják a házimunkák kezelésére és jutalmak adására kis világutazóik számára.
Milyen új helyeket fedez fel majd a gyermeked? A játékidő során oktató jellegű kalandok, játékok és ikonok nyílnak meg.
Bármerre is kalandozik a gyereked, nyomon követheted a lépéseit, az alvását és a napi aktivitását2.
TÖBBFÉLE KIVITEL
Hagyd, hogy a gyereked válassza meg, hogyan szeretné felfedezni a világát — a megjelenés kiválasztásával. A színes kijelző biztosítja, hogy minden szükséges információ kéznél legyen a kalandok során.
EGÉSZ NAPRA TERVEZVE
Ez a strapabíró, úszásbarát fitneszkövető akár 1 évnyi akkumulátor-élettartammal rendelkezik — töltésre nincs szükség. A szíj mérete állítható, így még a legkisebb csuklón is kényelmesen illeszkedik.
Lépj kapcsolatba világunk csodáival.
AZ AKTIVITÁS FELOLDJA A KALANDOKAT
Veled mint utazótárssal a gyermeked oktató jellegű kalandokat él át, megismer híres helyszíneket és rejtélyeket fejt meg, miközben az ókori Görögországtól a Mount Everestig fedezi fel a világot.
Kvízek és játékok
Nemcsak a napi 60 perc aktivitás nyit meg kalandot; minél több aktív percet gyűjtenek a gyerekek, annál több lehetőségük lesz röpdolgozatok kitöltésére, fitneszmozdulatok elsajátítására, valamint Tap-kihívások és párosító játékok játszására.
GYŰJTHETŐ DRÁGAKÖVEK
A napi aktivitási célok elérése színes drágakövekkel jutalmazza a gyereked. Ezeket a köveket felhasználhatják arra, hogy képeket tárjanak fel egy emlékkönyvben, amely az összes kalandjuk emlékeiből áll.
FITNESZKÁRTYÁK
Utazótársaik irányításával a gyerek alapvető gyakorlatokat tanul meg a fitneszkártyák segítségével, például ugrócsillagokat, lefelé néző kutyapózt, hegymászó gyakorlatokat és még sok mást.
Tegyél többet a gyermeked csuklójára.
IDŐZÍTETT TEVÉKENYSÉGEK
Az új időzített tevékenységek lehetővé teszik a gyerekek számára, hogy játék közben a parkban, fociedzésen és sok más alkalommal kövessék lépéseiket és becsült megtett távolságukat. A mentett tevékenységek később megtekinthetők a Garmin Jr.™ alkalmazásban1.
EGYEDI SZÁMLAPOK
Engedd, hogy a gyerekek személyre szabják fitneszkövetőjüket vidám számlapokkal.
ICE (VÉSZHELYZET ESETÉN) MODUL
Sose árt felkészülni. Add meg a gyermeked sürgősségi kapcsolattartójának adatait az ICE modulba, így azok szükség esetén gyorsan elérhetők lesznek.
Segítő kéz a szülőknek.
AKTIVITÁS FIGYELÉSE
A Garmin Jr. alkalmazás segítségével a szülők szinkronizálás után a kompatibilis eszközökkel megtekinthetik az aktivitást, a feladatokat, az alvást, a házimunkák adatait és még sok mást.
HÁZIMUNKÁK ÉS JUTALMAK
A feladatokat és házimunkákat az alkalmazásból1 oszthatod ki, és megadhatod a virtuális érmék jutalomértékét. Ezeket az alkalmazáson belüli érméket a gyerek beválthatja a megbeszélt jutalmakra.
KEDVES EMLÉKEZTETŐK
Ha kiosztasz házimunkákat és ütemezel riasztásokat, a gyerek fitneszkövetője egy ikonon keresztül jelzi, mi a teendő. Ezek beállíthatók úgy, hogy hetente vagy akár naponta ismétlődjenek.
LÉPÉSKIHÍVÁSOK
A Toe-to-Toe™ lépéskihívásokkal a gyerekek szinkronizálhatnak közeli barátokkal, hogy időre menő lépésszámláló versenyeken mérjék össze magukat. A szülők is bekapcsolódhatnak a mókába a Toe-to-Toe alkalmazással és egy kompatibilis Garmin viselhető eszközzel.
MARADJATOK AKTÍVAK EGYÜTT
Kapcsolódjatok a gyerek barátaival a Garmin Connect™ alkalmazásban, és lépjetek kapcsolatba más családokkal a Garmin Jr. alkalmazásban1. Vegyétek fel velük a kapcsolatot, és versenyezzetek többcsaládos heti lépéskihívásokban.
GYEREK MÓD
Kapcsold be a Gyerek módot a Garmin Jr. alkalmazásban1, hogy a gyerek korlátozott hozzáférést kapjon a saját feladatainak nyomon követéséhez és teljesítéséhez, valamint az alkalmazásban található legújabb küldetés megtekintéséhez.
“>