Leírás
ÖLTÖZZ FEL
A vívofit jr. 3 nem csupán gyerekeknek szánt fitneszkövető. Interaktív élményt kínál, amelyben a gyermeked aktivitása feloldja az alkalmazáson belüli, izgalmas Marvel Avengers-kalandokat1.
A gyermeked bárhova elmehet — még a kvantumvilágba is — ezzel a tartós, úszásbarát fitneszkövetővel.
A hősöknek nincs szükségük töltőre. Ez az egyszerűen cserélhető elem akár 1 évig is kitart.
A gyermeked készen áll bármilyen S.H.I.E.L.D.-küldetésre a színes kijelzővel és a többféle számlapválasztékkal.
A szülők az alkalmazás1 segítségével kezelhetik a házimunkát és jutalmakat adhatnak kis szuperhőseiknek.
Hagyd, hogy a gyermeked újra átélje az Infinity Saga-t. A játékidő feloldja a Marvel Avengers kalandokat, játékokat és ikonokat.
Kövesd a lépéseket, az alvást és a napi aktivitást2 — Infinity Stones-re nincs szükség.
Válaszd ki a megjelenést
Hagyd, hogy a gyermeked maga válassza ki, hogyan öltözzön fel — Iron Man, Black Panther vagy Black Panther – Special Edition dizájnokkal. A színes kijelző és a választott karakteres számlap biztosítja, hogy minden meglegyen a kalandokhoz.
Egész napos játékra tervezve
Ez a tartós, úszásbarát fitneszkövető akár 1 év elemélettartamot kínál — nincs szükség újratöltésre. A szíj a legkisebb csuklókra is kényelmesen állítható.
Vegyél részt egy hősies univerzumban.
A mozgás feloldja a kalandokat
Veled, mint segítővel, a gyermeked új kalandokat nyit meg, és újra átélheti az Infinity Saga legizgalmasabb pillanatait a kedvenc Marvel Avengers karaktereivel.
Érintéses kihívásjáték
Nemcsak a napi 60 perc aktivitás indít kalandot; minél több aktív percet gyűjtenek a gyerekek, annál több esélyük lesz játszani az izgalmas érintéses kihívásjátékkal.
Gyűjthető Infinity Stone-pontok
A napi aktivitási célok teljesítése Infinity Stone-pontokkal jutalmazza a gyereket. Ezeket a pontokat felhasználhatják, hogy epikus új Avengers-képeket fedjenek fel.
Edzéskártyák
Teljesítsétek Captain America fitnesz kihívását. A gyermeked alapvető gyakorlatokat tanulhat meg az edzéskártyákból, például terpeszugrásokat, lefelé néző kutyapózt, hegymászó-gyakorlatokat és még sok mást.
Tegyél többet a gyermeked csuklójára.
Időzített tevékenységek
Az új, időzített tevékenységek lehetővé teszik, hogy a gyerekek a játszótéri játék, a fociedzés és egyéb alkalmak során kövessék lépéseiket és a becsült távolságot. A mentett tevékenységeket később megtekintheted a Garmin Jr. alkalmazásban1.
Karakteres számlapok
Engedd meg a gyerekeknek, hogy személyre szabják fitneszkövetőjüket Captain America, Black Widow, Black Panther és más kedvenc Avengers-karakterekkel díszített számlapokkal.
ICE (SÜRGŐS ESETBEN) modul
Soha nem árt felkészülni. Add meg a gyermeked vészhelyzeti kapcsolattartó adatait az ICE modulban, hogy szükség esetén gyorsan elérhető legyen.
Segítség a szülőknek.
Aktivitások nyomon követése
A Garmin Jr. alkalmazással a szülők a szinkronizálás után megtekinthetik az aktivitást, a feladatokat, az alvást, a házimunka adatait és még sok mást kompatibilis eszközökkel.
Feladatok és jutalmak
A feladatokat és házimunkákat az alkalmazásból1 oszthatod ki, és megadhatod a jutalom virtuális érme értékét. Ezeket az alkalmazáson belüli érméket a gyermeked beválthatja a megegyezett jutalmakra.
Barátságos emlékeztetők
Ha feladatokat rendelsz és riasztásokat ütemezel, a gyermeked fitneszkövetője egy olyan ikon segítségével értesíti őt, amely megmutatja, mit kell elvégezni. Ezek heti vagy akár napi ismétlődésre is beállíthatók.
Lépéskihívások
A Toe-to-Toe™ lépéskihívásokkal a gyerekek összekapcsolódhatnak közeli barátokkal, hogy időre menő lépésversenyeken versenyezzenek. A szülők is bekapcsolódhatnak a mókába a Toe-to-Toe alkalmazással és egy kompatibilis Garmin viselhető eszközzel.
Legyetek együtt aktívak
Csatlakozz a gyermeked barátaihoz a Garmin Connect alkalmazásban, és lépj kapcsolatba más családokkal a Garmin Jr. alkalmazásban1. Kapcsolódjatok hozzájuk, és versenyezzetek többcsaládos heti lépéskihívásokban.
Gyerek mód
Kapcsold be a Gyerek módot a Garmin Jr. alkalmazásban1, hogy a gyermeked korlátozott hozzáférést kapjon saját feladatainak nyomon követéséhez és kijelöléséhez, valamint hogy megtekinthesse a legújabb küldetést az alkalmazásbeli kalandjában.
“>