Leírás
Kevesebb idő a keresésre. Több idő a horgászatra.
Közepes méretű horgász- és túrahajókhoz, csökkentett ellenállás és optimális szonárteljesítmény érdekében tervezve, ez a síkba szerelhető, 350 wattos középsávú CHIRP átalakító tisztán megjeleníti a halíveket, a szerkezetet és az aljzatmélység visszajelzéseit a kijelzőn.
Édesvízben akár 365 m mélységig.
CHIRP-szonár frekvenciatartomány 85–165 kHz között.
Keresés 16–24 fokos sugárszélességgel.
Számíthat a gyors reagálású vízhőmérséklet-érzékelésre.
A testen átvezetett kivitel síkba szerelést kínál 0°, 12° vagy 20° dőléssel.
Az automatikus azonosítás egyszerű, azonnal használható működést tesz lehetővé.
Nézze meg, mi történik a víz alatt.
KÖZÉPSÁVÚ CHIRP HAGYOMÁNYOS SZONÁR
Ez a 8 tűs, 350 wattos bronz testen átvezetett átalakító nagyfelbontású középsávú CHIRP szonárt kínál, amely egyértelműen megjeleníti a halak célpontjait és a szerkezetet akár 240 m-ig sós vízben, illetve 365 m-ig édesvízben.
SZÉLES FREKVENCIATARTOMÁNY
Használja a tökéletes frekvenciát a vizeken. A közepes frekvenciatartományt lefedve ez az átalakító 85–165 kHz között pulzál, széles lefedettséget, éles halíveket és pontos mélységméréseket jelenít meg.
OPTIMÁLIS PING-ÉRZÉKENYSÉG
Kiváló szonárérzékenységet, alacsony zajszintet, nagy felbontást és jó célpontszétválasztást biztosítva ez a masszív átalakító könnyebbé teszi, mint valaha, a halak és a szerkezet megkülönböztetését a kompatibilis térképplotter kijelzőjén.
HAJÓTESTEN ÁTVEZETETT BEÉPÍTÉS
A tartós bronz ház és szár egyszerű, testen átvezetett síkba szerelést tesz lehetővé, minimális ellenállást és optimális sugárirányítást biztosítva a tiszta szonárvisszajelzésekhez.
AUTOMATIKUS AZONOSÍTÓ TECHNOLÓGIA
Élvezze az egyszerű, azonnal használható üzemeltetést a Garmin automatikus azonosító technológiájával — amely lehetővé teszi, hogy a szonár automatikusan konfigurálja magát a használt átalakítóhoz.
ALKALMAS KÜLÖNFÉLE HAJÓTESTEKHEZ
Különféle hajótest anyagokra (üvegszálas, kompozit és fa) konfigurálható, és több dőlésszög-változatban érhető el, így fairing blokk használata nélkül is alkalmazkodik a 0–24°-os hajófenék-dőlésszögekhez.