Jótállási idő alatti és jótállási időn kívüli ügyintézés
Jótállási idő alatt
A Navi-Gate Kft. kizárólag az általa vagy viszonteladó partnerei által értékesített készülékekkel kapcsolatban vállalja az ügyintézést a jótállási időszak alatt. Ezt az ügyintézés kezdetén a gyári szám alapján ellenőrizzük.
Külföldi vásárlás esetén javasoljuk, hogy forduljon az értékesítőhöz az általa biztosított feltételekkel kapcsolatban.
Termékeinkre a törvényben meghatározott 24 vagy 36 hónap jótállási időt biztosítjuk, melyet a vásárláskor kiállított számla vagy garanciajegy tartalmazza.
A jótállási időn belüli ügyintézéshez szükséges a vásárláskor kapott számla vagy jótállási jegy, vagy annak másolata.
Szoftveres természetű hiba esetén igyekszünk a készüléket minél előbb javítani. Amennyiben az eszköz hardverhibás, úgy a teljes készüléket cseréljük – ha lehetséges, raktárról. Ha az adott típus raktárról épp nem elérhető, úgy beérkezésig szíves türelmüket kérjük.
Amennyiben kérdése van a jótállás keretében történő ügyintézéssel kapcsolatban, kérjük forduljon ügyfélszolgálatunkhoz.
Jótállási időn túl (fix díjas csere)
A jótállási idő lejárta után, vagy azon belül, de a jótállást kizáró esetben (pl. egyértelmű fizikai sérülés) a készülék cseréjére ún. fix díjas csere formájában van lehetőség.
A fix díjas csere szolgáltatás igénybevételére kizárólag a Navi-Gate Kft. vagy viszonteladói által értékesített termékek esetén van lehetőség, amit a gyári szám alapján ellenőrzünk.
A fix díjas cserét a Garmin legalább az adott típus utolsó forgalmazását követő 2 éven belül biztosítja. Csere esetén az eredetivel megegyező típusú készülék kerül kiadásra. Amennyiben az adott típus a fix díjas támogatottsági körben még benne van, de a típus már cserére sem elérhető, úgy az ügyféllel egyeztetve az eredeti eszköz tudásánál nem gyengébb újabb típusra történik a csere.
A szolgáltatás kizárólag készülékekre érhető el, tartozékokra (óraszíjak, kábelek, tartók, stb.) nem.
A fix díjas csere költségét a hibás (eredeti) készülék típusa határozza meg, a hiba jellege és mértéke azt nem befolyásolja.
A csere pontos költségével, a befogadható típusokkal, valamint a cserére kiadható készülék elérhetőségével kapcsolatosan kérjük forduljon ügyfélszolgálatunkhoz lehetőség szerint emailben, a készülék típusát és annak gyári számát is feltüntetve!