Figyelem! A készülék kezelőfelülete és a történetek magyar nyelven nem érhetők el!
A vívofit jr. 2 nem csak egy gyerekeknek való tevékenységkövető. Interaktív élmény, ahol a napi mozgás nyitja meg az újabb történeteket. Ez az úszásnál is viselhető tevékenységkövető kellően ellenálló, hogy kibírja a játék közben fellépő hatásokat is. Akár 1 éves elemes üzemideje pedig biztosítja, hogy ne kelljen megszakítani a szórakozást töltésre várva.
Ellenálló, mint egy Csillagromboló. A vívofit jr. 2 személyre szabható, színes kijelzővel és kényelmes pánttal érkezik, melyet gyermeke büszkén viselhet sportolás, fürdés vagy akár alvás közben is. A felhasználó által cserélhető elemek akár egy éven át is bírják, nincs szükség töltögetni.
Ha elérik az ajánlott napi 60 perces aktív tevékenységet, a gyerekek a telefonos alkalmazáson belül kamatoztathatják a megszerzett pontokat, így ösztönözve őket jobb teljesítményre. Segítségükkel Pókember történetének újabb szálai bontakoznak ki, új társak és ellenségek csatlakoznak a kalandhoz, melyben a Zöld Manót kell legyőzniük.
A szülők az ingyenes alkalmazással kezelhetik a vívofit jr. 2 tevékenységkövetőt. Az alkalmazáson belülről több gyerek profilját is hozzáadhatják, így mindegyik gyerek lépései, alvási görbéje, tevékenységei láthatók, valamint kezelhetők a házimunka kihívásai. Ezek az adatok a mobiltelefonnal szinkronizálhatók3. Az egész család kihívható napi lépésszám-versenyre, feladatok oszthatók ki és virtuális érmeket adhat az elvégzett házimunkáért is. Ezek az érmek később előre kitalált dolgokra cserélhetők be. Mindezt telefonjáról kezelheti.
A gyerekek látni fogják, mennyire szórakoztató a házimunka, ha azért jutalmat is kapnak. A vívofit jr. 2-vel a szülők kioszthatják a házimunkát, melyekre emlékeztetőt is állíthatnak be, amik aztán a gyermekek óráján jelennek meg. Ezeket heti vagy akár napi ismétlésre is meg lehet adni - ez tökéletes azon gyermekeknek, akiknek néha emlékeztető kell. Azon fiataloknak, akik szeretik elhúzni az időt, a szülő beállíthat a vívofit jr. 2-re emlékeztetőket, hogy például fejezzék be a házi feladatukat, mossák meg a fogukat vagy egyéb emlékeztetőket. Az emlékeztető egy ikonnal jelenik meg, ami mutatja, mit is kell csinálniuk. Ha a gyermek elindítja az időzítőt, látni fogja, mennyi idő is maradt hátra a feladatból.
Baráti mérkőzéseket indíthat a játszótéren. A Toe-to-Toe™ lépésszám-kihívásokkal a gyerekek egymást hívhatják ki, egyik készüléket a másikkal szinkronizálva. Ha ezt elindítják, látni fogják adott idő alatt a megtett lépéseiket, melyben az nyer, aki többet teljesített. Akár a saját, korábbi teljesítményeiket is felülmúlhatják minden alkalommal! Töltse le a Connect IQ™ alkalmazást és hívja ki gyermekét egy lépésszám-versenyre.
A vívofit jr. 2 még több kalandra ösztönzi gyermekét. Csak egy másik szíj szükséges, hogy újabb világban szerezzen élményeket. Mi lesz a következő? Tevékenységkövetés és újabb kalandok legyűrése igazi szuperhősként a Marvel Avengers pántokkal? Vagy az igazán stílusos Minnie Egeres pántot viselve új, varázslatos élmények megismerése? Mindez csak a gyermekétől függ.
1A tevékenységkövetés tájékoztató jellegű, egyes körülmények befolyásolhatják a pontosságot
2Az elemes üzemidőt a használat módja befolyásolhatja
3Ha arra alkalmas okostelefonnal használja. Huawei és Honor inkompatibilitás!
© 2018 MARVEL